El proper dia 22 d'octubre tenim JORNADA DE PATI

Us esperam a l'escola a partir de les 9,30

Eleccions al CONSELL ESCOLAR 22-23

A partir d'avui (14 d'octubre) es pot consultar el cens a les vidrieres del hall de l'escola.

Si heu de fer alguna reclamació vos podeu dirigir a la direcció del centre.

Una vegada publicades les puntuacions definitives i, per tant, la llista d’admesos, s’ha de procedir a la MATRICULACIÓ pel següent curs 22-23 dels alumnes de 4t d’Ed. Infantil (2-3 anys) i dels nous alumnes d’altres cursos que ocuparan una plaça vacant. Clica al següent enllaç per a més informació i per RESERVAR HORA.

US INFORMAM QUE HA SORTIT LA CONVOCATÒRIA DE LES AJUDES MENJADOR PEL CURS 22-23. TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A LA SECCIÓ "BEQUES" A L'APARTAT DE FAMÍLIES

US INFORMAM QUE HA SORTIT LA CONVOCATÒRIA DE LES AJUDES PER ALUMNES NESE PEL CURS 22-23. TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A LA SECCIÓ "BEQUES" A L'APARTAT DE FAMÍLIES

Mesures COVID 07-03-22.pdf

Mesures COVID a 7 de març de 2022: Es suprimeixen les quarentenes per contacte estret